dimecres, 20 de març del 2013

ALFONS I:20 ANYS!!!

Ara que tinc vint anys, ara que encara tinc força, que no tinc l'ànima morta, i em sento bullir la sang.
Com cantava Serrat, l'edifici de la nostra escola ha fet avui 20 anys i encara, evidentment, sentim tota la força de les i els nostres alumnes ;-)

L'Escola com a tal,existeix des de molts anys abans,però el que avui hem volgut commemorar és el "cumple de les pedres" que conformen la nostra casa de l'Avinguda Schierbeck de Puigcerdà...PER MOLTS ANYS!!!

Com aquestes nenes i aquests nens,abans tants d'altres han anat passant per aquesta casa...amb totes elles i tots ells,totes les seves famílies i tota una colla de mestres sense les i els que no hagués sigut possible arribar a fer aquest 20è aniversari...a totes elles i a tots ells:GRÀCIES I MOLTES FELICITATS!

I vagi com a homenatge la foto que aquesta tarda hem fet entre tots els que formem l'escola Alfons I a data d'avui 20/3/2013 ...amb un toc subtil que ens recorda aquells vells "negatius" de les càmeres de fotos que fèiem servir llavors ¿us enrecordeu?

 ...ara només falta sumar-ne 20 anys més per cantar allò de "fa vint anys que tinc vint anys". Per això seguirem treballant cada dia tot Gaudint del fet d'Ensenyar i tot Gaudint del fet d'Aprendre ;+)

 Aquí també podeu veure el "making off" de la treballada foto...esperem que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada